Klachtenprocedure

Wat is de klachtenprocedure bij Tamoil?

Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en u te bieden wat u vraagt. Als u toch ontevreden bent over onze dienstverlening en u wilt daarover een klacht indienen, dan helpen wij u hier graag bij.

Waarom is uw klacht belangrijk voor ons?

Voor ons is het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Wij luisteren daarom naar uw klacht, zodat wij u een gepaste oplossing kunnen bieden voor het probleem dat u ervaart. Met de oplossing die wij u dan bieden proberen wij u tevreden te stellen.

Hoe dien ik een klacht in?

U kunt een klacht indienen via onze Customer Service (info@tamoil.nl of 088-4007300).

Wat gebeurt er nadat ik mijn klacht heb ingediend?

Als u ons aangeeft wat uw klacht is zullen onze medewerkers van de Customer Service trachten uw klacht direct te verhelpen. Indien het niet mogelijk is uw klacht direct te verhelpen, zullen wij uw probleem verder onderzoeken en een gepaste oplossing proberen te vinden. Wij streven er naar u op werkdagen dezelfde dag nog van een reactie op uw klacht te voorzien. Het kan maximaal 3 werkdagen duren voordat uw klacht behandeld is door onze medewerkers.

Wat als ik niet tevreden ben met de oplossing die geboden wordt?

Bent u ontevreden over de oplossing die geboden wordt? Dan kunt u de medewerker vragen de klacht te escaleren naar de directie. De directie zal zowel uw klacht als de oplossing die geboden is nogmaals bekijken en eventueel een andere oplossing aandragen. Dit gebeurt altijd binnen 5 werkdagen na escalatie van de klacht.

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Meld u hier aan!