Speciaal voor bedrijven: de Tamoil Zakelijk app.

De Tamoil Zakelijk app is speciaal ontwikkeld voor zakelijke rijders, die voordelig willen tanken en gemakkelijk willen betalen. De kosten voor de door u getankte liters worden geïncasseerd van uw zakelijke rekening met aftrek van de overeengekomen korting met Tamoil. De Tamoil Zakelijk app is gratis te downloaden.

Als u in bezit bent van een Tamoil Mobility Card is de app direct te gebruiken door invoer van uw kaartnummer in de Tamoil Zakelijk app.

Bent u een zakelijke klant en heeft u nog geen Tamoil Mobility Card? Vraag deze dan direct online aan of download het aanvraagformulier op de website. Na ontvangst van uw Tamoil Mobility Card kunt u direct de Tamoil Zakelijk app downloaden.

Voordelen Tamoil Zakelijk app:

  • Tanken met een app zonder plastic tankpas maar met uw korting!
  • Te gebruiken bij alle Tamoil stations in Nederland.
  • Toegang tot een online portal waar u uw accounts 24/7 kunt beheren en uw transacties kunt inzien.
  • Al uw transacties overzichtelijk op één factuur.

Voordelen Tamoil Mobility Card:

  • Geen paskosten*.
  • Tanken bij meer dan 600 tankstations in Nederland.
  • Met uw eigen inlog altijd kaarten activeren en blokkeren, zelf autorisaties instellen, pincodes aanpassen en nieuwe kaarten aanvragen.
  • 24/7 toegang tot uw klantportal voor inzage transacties en facturen.
  • Al uw transacties overzichtelijk op één factuur.

* Er worden alleen kosten doorbelast bij elektrisch laden: zie www.t-electric.nl.

Download de Tamoil Zakelijk app:

Heeft u uw aanvraag voor de Tamoil Mobility Card gedaan dan kunt u ook gebruik maken van onze Tamoil Zakelijk app. De Tamoil Zakelijk app download je gemakkelijk via één van onderstaande buttons:

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe vraag ik de Tamoil Zakelijk app aan?

De Tamoil Zakelijk app kunt u downloaden in de app stores. U kunt de app gebruiken als u een kaartnummer heeft na aanvraag van de Tamoil Mobility Card (via https://tamoil.onlinecard.nl/ of het aanvraagformulier op de website). Mocht u al een Tamoil Mobility Card hebben dan kunt u het kaartnummer gebruiken dat op de kaart vermeld staat.

Waar kan ik de Tamoil Zakelijk app downloaden?

De Tamoil Zakelijk app is te downloaden in de Apple App Store en Google Play Store.

Ik heb een Tamoil Mobility Card. Kan ik ook de Tamoil Zakelijk app gebruiken?

Als u al een Tamoil Mobility Card heeft, kunt u de Tamoil Zakelijk app downloaden in de app stores. In de Tamoil Zakelijk app kunt u uw kaartnummer invoeren, waardoor u ook met de app kunt betalen in plaats van met de plastic kaart.

Hoe kan ik de Tamoil Zakelijk app activeren?

Na het downloaden van de app, maakt u eerst een account aan door u aan te melden met uw voor- en achternaam, emailadres en wachtwoord. Daarna koppelt u uw kaartnummer van de Tamoil Mobility Card in de app en voert u uw pincode in. De Tamoil Zakelijk app is dan direct te gebruiken.

Hoe werkt de Tamoil Zakelijk app?

Open de (geactiveerde) Tamoil Zakelijk app bij het tankstation. Klik op het tankstation welke u getoond wordt en waar u zich bevindt. Daarna kunt u, na invoer van uw pincode of door gebruik te maken van gezichtsherkenning, vingerprint of patroon, direct tanken.

Hoe betaal ik met de Tamoil Zakelijk app?

Tamoil incasseert wekelijks alle transacties met uw Tamoil Zakelijk app via automatische SEPA-incasso zoals op uw aanvraagformulier met Tamoil is overeengekomen.

Waar zie ik hoeveel Tamoil Zakelijk app korting ik heb ontvangen?

Tamoil incasseert wekelijks alle transacties via automatische SEPA-incasso met de korting, zoals in uw aanvraag met Tamoil is overeengekomen. U vindt uw korting dus terug op uw factuur.

Moet ik betalen voor de Tamoil Zakelijk app?

De Tamoil Zakelijk app kunt u gratis downloaden en is te gebruiken als u in bezit bent van een Tamoil Mobility Card.

Kan ik de Tamoil Zakelijk app ook als particulier gebruiken?

De Tamoil Zakelijk app is er speciaal voor bedrijven. U kunt de app gebruiken als u een tankkaartnummer heeft na aanvraag van de Tamoil Mobility Card (via https://tamoil.onlinecard.nl/ of het aanvraagformulier op de website). Mocht u al een Tamoil Mobility Card hebben dan kunt u het kaartnummer gebruiken dat op de kaart vermeld staat.

Speciaal voor particulieren hebben wij de Tamoil app waarmee u tot 5 cent extra korting per liter ontvangt (zie www.tamoil.nl/tamoilapp).

Wat is het verschil tussen de Tamoil app en de Tamoil Zakelijk app?

De Tamoil app is voor particuliere tankers die direct met extra korting bij de pomp afrekenen (zie www.tamoil.nl/tamoilapp). De Tamoil Zakelijk app is voor zakelijke tankers, waarbij de kosten voor de getankte liters/laden geïncasseerd worden van uw zakelijke rekening met aftrek van de overeengekomen korting met Tamoil.

Tankstations en brandstoffen

Welke tankstations zijn aangesloten op de Tamoil Zakelijk app?

De Tamoil Zakelijk app kunt u gebruiken bij alle Tamoil stations die op de kaart staan in de app. U kunt de stations daar ook bekijken in een overzichtslijst.

Kan ik de Tamoil Zakelijk app ook gebruiken bij andere tankstations dan Tamoil?

U kunt de Tamoil Zakelijk app uitsluitend gebruiken bij alle bemande en onbemande Tamoil stations.

Welke producten kan ik tanken met de Tamoil Zakelijk app?

Met de Tamoil Zakelijk app kunt u alle brandstoffen tanken die zijn geactiveerd op uw Tamoil Mobility Card.

Hoe koppel ik producten in de Tamoil Zakelijk app

Zodra uw aanvraag (via https://tamoil.onlinecard.nl/ of het aanvraagformulier) door Tamoil is goedgekeurd en u een kaartnummer heeft ontvangen, geeft u in de online portal uw gewenste producten en diensten aan. Mogelijk gebruikt u al de Tamoil Mobility Card en heeft u zaken al in de portal geregeld. In beide gevallen koppelt u uw kaartnummer in de app.

Ik zie het pompnummer niet terug in de Tamoil Zakelijk app. Wat kan ik doen?

Dit horen wij graag van u. U kunt hiervoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze Customer Service 088-4007300 of via mail naar info@tamoil.nl.

Ik zie het product wat beschikbaar is op de pomp niet terug in de Tamoil Zakelijk app?

Dit horen wij graag van u. U kunt hiervoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze Customer Service 088-4007300 of via mail naar info@tamoil.nl.

Ontvang ik ook korting per liter als ik gebruik maak van de Tamoil Zakelijk app

Jazeker. U heeft met Tamoil afspraken gemaakt over uw korting bij het aanvragen van een kaartnummer/kaart (via https://tamoil.onlinecard.nl/ of het aanvraagformulier). Deze korting ontvangt u ook bij gebruik van de Zakelijke app.

Kan ik met de Tamoil Zakelijk app ook elektrisch laden?

Met de Tamoil Zakelijk app kan je nog niet elektrisch laden. Indien je elektrisch wilt laden dan kan je gebruik maken van de Tamoil Mobility Card. Indien je elektrisch wilt laden met de Tamoil Mobility Card betaal je daarvoor maandelijks €4,95 per kaart (exclusief BTW). Daarnaast betaal je de tarieven per kW. Meer informatie over de tarieven vind je terug op onze website.

Account en instellingen

Ik ben mijn inloggegevens van de app kwijt. Hoe kan ik inloggen?

U logt altijd automatisch in met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u uw wachtwoord kwijt dan kunt u in het beginscherm van de app uw wachtwoord opvragen via “wachtwoord vergeten”. Naar het gekoppelde e-mailadres zal een link verstuurd worden om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Is de Tamoil Zakelijk app geschikt voor iedere mobiele telefoon?

Voor de Tamoil Zakelijk app heeft u een smartphone nodig met een actieve dataverbinding. De Tamoil app is er voor Android en iOS. Voor Android geldt dat u versie 5.0 (Lollipop) of hoger moet hebben, voor iOS versie 13 of hoger.

Is mijn pincode van de Tamoil Zakelijk app hetzelfde als mijn Tamoil Mobility Card?

Op het moment dat de Tamoil Zakelijk app geactiveerd wordt, zal u uw pincode van uw tankkaart moeten invoeren. Vervolgens zal u gevraagd worden een pincode voor de Zakelijk app aan te maken. Deze pincode mag hetzelfde zijn als uw Tamoil Mobility Card maar u bent zelf vrij om een andere pincode te kiezen. Mocht u gebruik maken van gezichtsherkenning of vingerafdruk als schermvergrendeling dan zal die vergrendelingsoptie gebruikt moeten worden voordat u kunt tanken.

Ik heb gezichtsherkenning of vingerafdruk als schermvergrendeling. Moet ik dan nog een pincode invoeren in de Tamoil Zakelijk app?

Als u gezichtsherkenning, vingerafdruk of een patroon gebruikt als schermvergrendeling dan zal die vergrendelingsoptie gebruikt moeten worden voordat u kunt tanken. U hoeft dan geen gebruik te maken van de pincode die u heeft gekozen voor de Tamoil Zakelijk app.

Is het mogelijk 1 kaart(nummer) aan meerdere apps/telefoons te koppelen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, de pas blijft uniek en kan maar aan 1 mobiel gekoppeld worden.

Is het mogelijk 1 emailadres/gebruikersnaam op meerdere telefoons te gebruiken?

Dat is mogelijk, houd er alleen wel rekening mee dat als een klant dit doet en iemand doet een wachtwoord reset dat dan alle account aangepast moeten worden. Of alle accounts staan gezamenlijk geblokkeerd.

Mijn Tamoil Mobility Card is geblokkeerd. Kan ik dan de Tamoil Zakelijk app nog gebruiken?

De Tamoil Zakelijk app is gekoppeld aan uw Tamoil Mobility Card. De app is niet te gebruiken als uw Tamoil Mobility Card is geblokkeerd. Mocht uw kaart geblokkeerd zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service (telefoonnummer 088-4007300).

Hoe kan ik een blokkade van de Tamoil Zakelijk app opheffen?

Indien u 5 keer de verkeerde pincode heeft ingevoerd wordt uw Tamoil Zakelijk app geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord opvragen via “wachtwoord vergeten” in het startscherm van de Tamoil Zakelijk app. Naar het in de app gekoppelde e-mailadres zal een link verstuurd worden om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Mocht uw tankkaart geblokkeerd zijn en u daarom niet kunnen inloggen, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service (telefoonnummer 088-4007300).

Heb ik een Google Routeplanner nodig?

Nee, dit is niet nodig. Uw locatie wordt direct door de Tamoil Zakelijk app bepaald, als de locatiebepaling voor gebruik in de app is geactiveerd.

Wat zijn de voorwaarden en de privacyverklaring voor gebruik van de Tamoil app?

In de Tamoil Zakelijk app zijn de voorwaarden en de privacyverklaring opgenomen. Daarnaast kunt u de Algemene Voorwaarden voor de Tamoil Mobility Card en Tamoil Zakelijk app hier downloaden.

Heeft u verdere vragen?

Neemt u dan contact op met onze Customer Service. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088 – 400 7300. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook naar info@tamoil.nl.